Eset Nod32 Türkçe, Nod32 Güncelleme

Nod32 anti-virus programı gercektende çok kaliteli çıktı (kanımca). Programı indirmeden önce özelliklerini okudum ve bu programı kullanma sebebim oldu. Sisteminizi kasmıyor ve virüs yakalama konusunda da gayet başarılı olduğunu düşünüyorum. Tek sorun Nod32’yi güncellemekse BURAYA tıklayın açılan sitede Nod32’yi güncellemeniz için size User Name ve Password verecektir. Anti-Virus programınızı kurup çalıştırdıktan sonra güncelleme’ye tıklayıp şimdi güncelle diyin ve siteden aldığınız kullanıcı adı ve şifresini yazın tamam dediğinizde son güncelleştirmeler yüklenmeye başlayacaktır. Umarım işinize yarar.

 Nod32’yi yüklemek için TIKLAYIN!

 Dosyanın Şifresi: fatihmaden ‘dir.

Etiketler: , ,

15 Yanıt to “Eset Nod32 Türkçe, Nod32 Güncelleme”

  1. kubilay atar Says:

    abi çok sağol yaaa

  2. murat Says:

    kardeşim be helal olsun valla saol

  3. ERDENER YILDIZ Says:

    ABİCİM BU NOD32 İNGİLİZCE BUNU TÜRKÇEYE (TEKRAR İNDİRMEDEN) ÇEVİRE BİLİRMİYİM LÜTFEN E-POSTAMA MSJ GÖNDERİN YARDIM ETMENİZİ BEKLİYORUM ŞİMDİDEN ÇOK SAĞOLUN…

  4. ccxzc Says:

    paylaşım için tşk

  5. serdar Says:

    eline sağlık kardeş

  6. ismail Says:

    güncelleme

  7. Asiguz Says:

    Güncelleme şifres,ne ihtiyacım var

  8. mkemal Says:

    güncellemeyi görelim

  9. elif Says:

    ya ben bu programı kullanıorm ve cok memnunum fakat lisans sürem doldu ve sifreyi – kullanıcı adını nerden alacağım ve nasıl güncelleyeceğim bilmiorm lütfen yardımcı olur musunz ?? xS

  10. emre Says:

    mükkem

  11. mehmet sener Says:

    teşekkür ederim

  12. memet Says:

    harika degil ama idare eder

  13. onur Says:

    yaa sifre istıo sifreyi bulamadım

  14. uygar Says:

    Merhaba ben ESED NOD 4.0.437.0 yuklu daha once bu verdiğiniz siteden update yapabiliyordum ancak simdi o sayfaya girmeye izin vermiyor. Nasıl bir cozum bulunabilir. Tesekkur ediyorum

Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

